Açıköğretim Sistemi

Açıköğretim sistemi ülkemizde uzun yıllardan beri var olup son yıllarda popülaritesini daha da artırmıştır. Özellikle Anadolu Üniversitesi ile öğrenci sayısının maksimum yaptığı sistem Atatürk Üniversitesi, İstanbul Üniversitesi ve son olarak ta Ankara Üniversitesi ile toplam açıköğretim sisteminde olan üniversite sayısı dörde yükselmiştir.

Açıköğretim sisteminin en büyük avantajı derse gitme veya online olarak derse girme zorunluluğunun olmamasıdır. Tabi isteyen öğrenciler üniversitelerin ana kampüsüne giderek derslere girebileceği gibi online verilen derslere de katılabilir.

Açıköğretim sisteminin en zor kısmı ders çalışmaktır. Bunun için online sistemler mevcuttur. En etkili online ders çalışma sistemi şüphesiz AÖF Ders Notları ile olmaktadır. Öğrenciler tarafından hazırlanan ders notlarına çalışarak üniversitelerin verdiği kalın kitaplara çalışmadan çok daha etkili bir şekilde sınavlara hazırlanabilirsiniz. Ders notları öğrenciler tarafından hazırlandığı için tamamiyle sınava yönelik olmaktadır. Bu nedenle ders çalışmalarınızda ders notlarına önem vermeniz size büyük fayda sağlayacaktır.

Bir diğer yol ise şüphesiz çıkmış sorulara çalışmaktadır.

Açıköğretim sınavları sonrasında puan hesaplamak bir çok öğrenci için zor olmaktadır. Özellikle dört yanlışın bir doğruyu götürdüğü ve çan eğrisi olan sistemde hesaplama yöntemleri karışmaktadır. Bu nedenle AÖF Puan Hesaplama linkine tıklayarak istediğiniz aöf puan hesabını yapabilirsiniz.

Açıköğretim öğrencilerine tüm sınavlarda başarılar dileriz.

Aöf Yönetimi

 

Kaynak : https://iyiarastir.com/acikogretim-sistemi/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Advance Kedi Maması Fiyatları

Mov dosyalarını iphone da ücretsiz olarak mp4 biçimine dönüştürme

Beyni korumak için uygulanması ihtiyaç duyulan 5 adım